Politică de retur

Vă rugăm să citiți cu atenție condițiile de retur. La sfârșit găsiți formularul de completat pentru a vă procesa cererea .

Returul produselor comandate de pe www.opticalovelylooks.ro se poate face în termen de 30 de zile de la data primirii comenzii de către client.

Condițiile pentru care un produs poate fi returnat sunt:

  1. Să nu prezinte urme de folosire vizibile.
  2. Să se returneze împreună cu toate accesoriile primite în comanda inițială.
  3. Să se returneze bonul fiscal pentru ca acesta să poată fi stornat.
  4. Să se justifice în scris de către client motivul pentru care renunță la comandă.
  5. În cazul neadaptării cu lentilele de contact se va completa un formular special în care vor fi descrise problemele sesizate.
  6. Costul transportului restituirii produselor este suportat integral de către client.

Returul ramelor de ochelari:

Ramele de ochelari se pot returna în termen de 30 de zile de la achiziție în măsura în care:

  1. Nu prezintă urme vizibile de purtare.
  2. Nu prezintă defecte survenite în urma unor șocuri mecanice sau cauzate de purtarea improprie a ramei.
  3. Sunt însoțite de toate documentele și accesoriile (toc, lavetă, etc.), în stare neutilizată, cu care au fost livrate.
  4. Se specifică motivul pentru care se dorește inițierea procedurii de retur.

Returul lentilelor de contact:

Lentilele de contact se pot returna dacă se întâmpină probleme de neadaptare. Aceste probleme trebuie descrise în amănunt prin intermediul formularului special care va fi furnizat în momentul formulării cererii de retur. Lentilele rămase trebuie să fie sigilate și păstrate în pachetul special în care au fost livrate inițial.

Returul ochelarilor de soare:

Ochelarii de soare pot fi returnați în termen de 30 de zile de la data cumpărării în următoarele condiții:

  1. Ochelarii nu trebuie să prezinte urme vizibile de purtare.
  2. Ochelarii trebuie să nu prezinte urme de uzură sau defecte survenite în urma unor intervenții mecanice sau cauzate de purtarea inadecvată a ramelor.
  3. Ochelarii vor fi însoțiți de accesoriile cu care au fost livrați: toc / săculeț, lavete, etc.
  4. Pachetul de retur trebuie să conțină toate documentele furnizate în momentul livrării comenzii inițiale.

Returul pentru ochelarii de vedere:

Personalul opticalovelylooks.ro va încerca să vă ghideze pentru soluționarea rapidă și eficientă a fiecărei probleme ce poate apărea în legătură cu ochelarii comandați. Aceștia vă vor învăța cum să purtați corect ochelarii pentru a vă putea obișnui cu dioptriile prescrise, pentru a poziționa rama corect în funcție de fizionomia feței dumneavoastră. Orice altă problemă semnalată va fi rezolvată tot împreună cu opticienii și optometriştii noștri experimentați.

Procedură retur

  1. Ne transmiteți intenția de returnare prin apel telefonic 0726787010 sau e-mail optica@lovelylooks.ro.
  2. Expediați produsul prin orice firmă de curierat (FanCourier, Cargus etc.), achitând transportul în momentul în care predați returul curierului.
  3. Verificăm dacă starea produsului corespunde condițiilor de rambursare.
  4. Rambursarea banilor se face în contul IBAN comunicat de dumneavoastră în maxim 14 zile lucrătoare din momentul în care intrăm în posesia returului.

Garanție

LOVELY LOOKS S.R.L., cu sediul în Tg. Mureș, Bd.Pandurilor nr. 27, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J26/1935/2018, având cod unic de înregistrare 40281002, declară pe propria răspundere, în conformitate cu prevederile O.G. nr.21/1992 privind Protecția consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr.296/2004 privind Codul consumului și ale Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, că produsele comercializate sunt în conformitate cu normele de calitate în vigoare ale Comunității Europene. În continuare, LOVELY LOOKS S.R.L. va fi menționată cu denumirea comercială opticalovelylooks.ro.

Pentru produsele comercializate, opticalovelylooks.ro acordă o garanție de conformitate în condițiile Legii 449/2003, în baza facturii sau a bonului de casă și o garanție comercială de 24 luni calculată de la data livrării produselor, în baza facturii și/sau a bonului fiscal.

MODALITATEA DE ASIGURARE A GARANȚIEI DE CONFORMITATE

În condițiile legii 449/2003, vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării produselor.

În cazul constatării lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca măsură reparatorie, înlocuirea sau repararea produsului în funcție de opțiunea sa, în fiecare caz fără plată, cu excepția cazului în care această solicitare este imposibilă sau disproporționată sau de a beneficia de reducerea corespunzătoare a prețului ori de reziliere a contractului privind acele produse, în condițiile Legii 449/2003 (art.13 si 14).

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile stabilită în funcție de gravitatea defectului.

Lipsa conformității produselor trebuie notificată vânzătorului într-un termen de 30 de zile de la data cumpărării și constatării acesteia. În cazul în care cumpărătorul nu îl informează pe vânzător despre lipsa de conformitate în termen de 30 de zile de la data cumpărării și constatării acesteia, el nu mai poate solicita măsuri reparatorii.

***Produsele beneficiază de garanție pentru vicii de fabricație dovedite pe baza expertizei efectuate de un organ neutru abilitat.

MODALITATEA DE ASIGURARE A GARANȚIEI COMERCIALE

Garanția presupune acționarea în conformitate cu instrucțiunile de folosire prezentate în detaliu aici și manevrarea corectă a produsului. Nu se asigură garanție pentru produsele deteriorate din cauza unei exploatări necorespunzătoare sau abuzive.

În perioada de garanție, opticalovelylooks.ro suportă toate cheltuielile pentru repararea sau înlocuirea produsului defect, dacă se constată că defecțiunea se datorează unor vicii de fabricație și nu unei folosiri și întrețineri improprii.

Reclamațiile se adresează consultanților opticalovelylooks.ro, produsele defecte având obligația de a fi  însoțite de dovada scrisă a cumpărării în original (bon fiscal și/sau factura, certificat de garanție) și de o descriere a problemei observate (reclamație scrisă, semnată și datată de cumpărător). Produsele își pierd garanția dacă au fost supuse la intervenții de reparație de către o altă persoană în afară de personalul angajat al opticalovelylooks.ro. Produsele cu urme evidente de șocuri mecanice sau defecte datorită utilizării sau întreținerii improprii își pierd automat garanția.

Rame de vedere și ochelari de soare: 24 de luni în condițiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanție. Garanția acordată de furnizor se referă doar la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse, descoperite în condițiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări nu sunt acoperite de garanție, fiind considerate efecte ale unei întrețineri necorespunzătoare.

Lentile de contact, soluții și accesorii pentru lentilele de contact: dacă apar probleme în termen de 14 zile de la desigilare, în cazul în care lentilele au fost manevrate corespunzător și întreținute cu soluțiile corespunzătoare, conform indicațiilor, lentilele vor fi înlocuite automat sau se va restitui suma de bani corespunzătoare pentru lentila defectă.

Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute: zgârieturi din fabricație pe suprafața lentilei, pete pe suprafața lentilei, diferențe de putere dioptrică față de dioptria înscrisă pe ambalaj.

Garanția lentilelor pentru ochelari de vedere se acordă doar pentru defecte ascunse de fabrică, nu pentru defecțiuni cauzate de utilizarea neadecvată a ochelarilor de vedere. Aceste defecte din fabrică pot include de regulă zgârieturi pe suprafața lentilei, pete pe suprafața lentilei sau diferențe de putere dioptrică față de dioptria înscrisă pe ambalaj.

Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de către echipa Lovely Looks, vă rugăm să completați acest formular de retur.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, urmând ca noi să vă răspundem prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instrucțiuni de returnare. Produsele trebuiesc returnate în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile originale și cu cele suplimentare de ambalare.